Det er nok ikke ligefrem sundt, men ved ikke om man kan sige det er direkte usundt.. Det er rigtigt nok at det narrer maven lidt, men hvis man er seriøst sulten hjælper det jo ikke så meget at tage et stykke tyggegummi (synes jeg da ikke), så hvis du tænker rent næringsmæssigt, skal du nok mærke det hvis du bliver sulten nok
Jeg tygger også en helveds masse tyggegummi! og har gjort det næsten fra 11 års alderen.. tør ikke tænke på hvad jeg har brugt af penge bare på tyggegummi! Men altså har ikke hørt fra min tandlæge at det skulle skade tænderne, og ang. krop, så kommer der mere mavesyre, så hvis det skulle blive ekstremt, kan du vel få en form for halsbrænd/surt opstød? + luft i maven som de andre siger
Jeg tyggede også virkelig meget tyggegummi engang. Men efter at have været i Singapore i 4,5 måned er jeg blevet vænnet fra det...! Tror ikke, at det er usundt - så længe det er sukkerfrit og du spytter dem ud
Jeg ved sgu ikke om det er sundt, men jeg tygger også ufatteligt meget tyggegummi
Jeg kan ikke undvære det..
Det er nok ikke ligefrem sundt, men ved ikke om man kan sige det er direkte usundt.. Det er rigtigt nok at det narrer maven lidt, men hvis man er seriøst sulten hjælper det jo ikke så meget at tage et stykke tyggegummi (synes jeg da ikke), så hvis du tænker rent næringsmæssigt, skal du nok mærke det hvis du bliver sulten nok
Tror ikke det er vildt sund, men altså herre gud , så meget skade kan det vel heller ikke gøre
Jeg tror bare at man får lidt mere luft i maven af det.
Jeg spiser mindst 5 pk sukkerfrit tyggegummi om dagen. Har ikke andre bivirkninger end luft i maven nogle gange
det er vel ikke usundt i det du ikke synker det, men tænker det kan være usundt for tænderne måske?
Du synker en masse luft. Det er ikke sundt
I wanna do bad things with you.Jeg tygger også en helveds masse tyggegummi!
og har gjort det næsten fra 11 års alderen.. tør ikke tænke på hvad jeg har brugt af penge bare på tyggegummi!
Men altså har ikke hørt fra min tandlæge at det skulle skade tænderne, og ang. krop, så kommer der mere mavesyre, så hvis det skulle blive ekstremt, kan du vel få en form for halsbrænd/surt opstød? + luft i maven som de andre siger
Jeg tyggede også virkelig meget tyggegummi engang. Men efter at have været i Singapore i 4,5 måned er jeg blevet vænnet fra det...! Tror ikke, at det er usundt - så længe det er sukkerfrit og du spytter dem ud
Nobody said it was easy