22. februar 2012, 20.29 Opdateret d. 22. februar 2012, 20.29
Hej piger Jeg leder efter et spil, som jeg ikk kender navnet på. Spillet går ud på at man skal tænke på en person. Via ja og nej spørgsmål kan ens tlf gætte personen
der er en der bliver sendt ind på et andet værelse, og imens er der en fra selskabet som bliver valgt som 'x'.. Og da den anden person kommer ind igen, må der blive spurgt ja-nej spørgsmål
Og ja, så er der jo den med post-it på panden, hvor man skal gætte hvem man er.. der findes mange udgaver af disse lege Med mindre du ligefrem tænker på et brætspil?
og til jer andre, så er det et spil til iphone hvor man tænker på en person hvor ens iphone stiller spørgsmål, hvor man så kun kan svare "ja" "nej" "ved ikke" og iphone gætter altid hvem man tænker på. det er sktræmmende
Er der ingen som kender den. Den ligner akinator, men forskellen ligger i at man selv kan vælge at trykke ja/nej og at ens iphone udfra ens svar finder ud af hvem det var jeg havde tænkt på.
Hej piger
Jeg leder efter et spil, som jeg ikk kender navnet på. Spillet går ud på at man skal tænke på en person. Via ja og nej spørgsmål kan ens tlf gætte personen
Er det ikke bare en gammel selskabsleg uden navn. Der hvor man skriver på gule post-it sedler og sætter dem i panden på hinanden?
Mener aldrig det har heddet noget bestemt
Vi kalder det for x!
der er en der bliver sendt ind på et andet værelse, og imens er der en fra selskabet som bliver valgt som 'x'..
Og da den anden person kommer ind igen, må der blive spurgt ja-nej spørgsmål
Og ja, så er der jo den med post-it på panden, hvor man skal gætte hvem man er.. der findes mange udgaver af disse lege
Med mindre du ligefrem tænker på et brætspil?
det hedder akinator
og til jer andre, så er det et spil til iphone hvor man tænker på en person hvor ens iphone stiller spørgsmål, hvor man så kun kan svare "ja" "nej" "ved ikke" og iphone gætter altid hvem man tænker på. det er sktræmmende
Arh
på den måde! måske skulle jeg prøve det spil!
Det er et lignende spil, men ikk li denne. For i den spil kan man selv vælge at trykke på ja.eller nej.
Det skal da lige prøves
There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..Er der ingen som kender den
. Den ligner akinator, men forskellen ligger i at man selv kan vælge at trykke ja/nej og at ens iphone udfra ens svar finder ud af hvem det var jeg havde tænkt på.
så ved jeg det desværre ikke.. kender kun akinator